nazwa dokumentu: Wpis do rejestru wyborców-część A (polscy obywatele)...

Wyborcy stale zamieszkali lub nigdzie niezamieszkali ale stale przebywający na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały lub wyborcy stale zamieszkali na obszarze gminy pod innym adresem aniżeli adres ich zameldowania na pobyt stały na obszarze tej gminy, mogą być wpisani do rejestru wyborców pod adresem stałego zamieszkania, jeżeli złożą w urzędzie gminy stosowny wniosek w tej sprawie. Wnioski o wpisanie do rejestru wyborców wraz z pisemną deklaracją dostępne są w Urzędzie pok. nr 9 przez cały rok.

Do wniosku należy dołączyć :
1) kserokopię ważnego dokumentu stwierdzającego tożsamość wnioskodawcy
2) pisemną deklarację, w której wnioskodawca podaje swoje obywatelstwo i adres stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Decyzję o wpisaniu lub odmowie wpisania do rejestru wyborców wyborca otrzymuje w terminie 3 dni od dnia wniesienia wniosku.

Tryb odwoławczy
Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru przysługuje prawo wniesienia skargi do właściwego miejscowo sądu rejonowego za pośrednictwem tut. Urzędu w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji.

Udostępnienie rejestru wyborców
Rejestr wyborców jest udostępniany, na pisemny wniosek (przewidziany w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 27.07.2011r. w sprawie rejestru wyborców), do wglądu w Urzędzie przez cały rok.

Wnioski o wpisanie do rejestru wyborców

Pisemna deklaracja

 
informacje wprowadziÅ‚:Tomasz Pluciñski
data dodania: 9 Września 2011
data modyfikacji: /
data wyworzenia: / 9 Września 2011